martes, 6 de mayo de 2008

no és traïció, és supervivència

quan va venir el llop
vaig tancar la porta
l’esglai de les seves dents
anunciava mossegades profundes
no era un llop qualsevol
la seva mirada prometia desig i carícies
i la seva veu de vellut blau
contenia l’alè del mar
era un llop viatjat
amb un alt coeficient intel·lectual
de trajectòria llarga i reputada
moltes caputxetes l’estimaven ja
però ell només em volia a mi
i jo li vaig tancar la porta
amb contundència

en arribar la nit la culpa
es va filtrar per l’escletxa de la xemeneia
afora feia fred
i el cel amenaçava pedregada
en mirar per la finestra el vaig veure
llegia ‘L’ésser i el temps’ d’ Heidegger
a la llum d’una foguera
de sobte em vaig veure nua obrint-li la porta
plena de tendresa i pètals de seda
ben plantat amb un ull brillant en la foscor
no va trigar ni dos segons
en arrencar-me la carn del coll
amb la seva boca de set eterna
era un llop lliure de compassió
ambiciós de codícia fetitxista
amb un sexe infalible que travessava el metall

en morir vaig anar a parar
al cementiri de les caputxetes
sóc la caputxeta número 32
ni tan sols em van poder reconèixer
ni els meus pares, ni els meus amics, ni les meves germanes
només van quedar de mi trossos de pell
i ossos estripats
quan va arribar la policia
no van trobar cap prova
que l’impliqués
però per si de cas
atenent als crits d’una veïna
que durant la nit havia sentit ombres
i crits
van interposar una ordre d’allunyament
al menys ara puc dormir l’eternitat tranquil·la
no vindrà a buscar-me mai més
la llei ha actuat, tard, però ho ha fet
en aquest purgatori on mirem de rentar
la nostra ànima insomne
les caputxetes mortes
ens estem organitzant en comandos
volem tornar abans d’accedir al cel
volem prevenir a les noves caputxetes
per això a les nits se sent un xiuxiueig
que porta el vent a les consciències
guarda’t d’obrir el teu cor al llop carnisser
un dia picarà a la teva porta i has d’estar preparada
has de fugir com Dafne
o tallar-li els cabells com Dalila
no és traïció és supervivència
no és traïció és supervivència
no és traïció és supervivència

No hay comentarios: