lunes, 11 de enero de 2010

continuar somiant

m'agrada la vida
no li he demanar perdó
a ningú
no he fet cap pacte
amb el diable
ni m'he begut llegiu
ni m'he pres píndoles
fins a l'esclat del meu estòmac
absolutament còmplice
de la meva estimació
a vegades sento fàstig
pels altres, els que viuen
a l'altre cantó del mirall
i es retorcen fins al vòmit
en la seva misèria
que podria ser la meva
però jo tinc tendència
a veure el vermell de la rosa
no sé si m'enteneu
miro el mar i no veig els monstres
veig l'infinit
no sé si m'explico
perquè us quedi ben clar
amb la meva ploma
tinc la opció de tallar-me les venes
-és ben afilada-
però escric
i no m'importa si m'endinso
en la selva de l'original
o em quedo en l'inútil tòpic
tan se me'n refot
jo el que vull
és continuar somiant
i que ningú
em sentiu?
ningú no em desperti
perquè per als malsons
ja està la gent
de l'altra banda del mirall
que es menja el seu propi fetge
i espera que li faci el pitjor
dels mals
i ara vaig a veure una peli
amb final feliç
perquè la gent, és veritat,
continua morint-se
però jo de moment sóc viva
i tinc ganes de continuar
somiant

No hay comentarios: