miércoles, 20 de junio de 2012

Dancing alone in guru




Diga'm tu fins on et puc estimar 
fins al turmell?
fins al paracaigudes verd dels teus ulls?
fins al teu bes a l'aire?
fins a la teva llengua?
fins al teu riure?


Diga'm tu fins on
fins al cor aturat del present
fins a l'amistat 
fins al sexe sense olor
fins al desig de reüll
fins als teus braços absents
fins al límit de la meva innocència
fins al pont que ens separa però ens uneix


Digues-m'ho, tu, estimada,
diga'm tu com vols que t'estimi
perquè et trobo tant a faltar
que acceptaré qualsevol cercle de contenció
qualsevol cinturó que em posis
qualsevol pacte o inundació

Al menys ara
ballant sola aquest swing in pop al guru
un dia qualsevol com aquell
número vint dimecres mercurial in blue
de juny acabant primavera
cabalcant estiu
un moment que no sé si vols recordar oblidar
amagar o simplement deixar estar


Ara que és de nit
i la meva ànima canta al teu pèl
al teu àngel negre arrissat
i sent vagament la presió
d'un carinyo que per molt
que l'intento esborrar
sura sura sura
nàufrag cap a les ones
del futur


Ara que et sento a prop
i tant lluny alhora
com una prohibició

Torna, si us plau, torna aviat
a volcar el teu riure sobre mi
que aquesta suor m'està
aprimant l'ànima


BSO Dancing queen, ABBA tuneada por Carlos Jean and the street sound


No hay comentarios: